Friday 31 July 2009

Επαγγελματισμός

Σας παραθέτω τηλεφωνική συνομιλία, της οποίας έγινα μάρτυρας πριν λίγα λεπτά.

Συνομιλία για συνάντηση συνέντευξης, Έλληνα υποψηφίου που εργάζεται στο εξωτερικό, με εργοδότη πολυεθνική στην Ελλάδα.

Εργοδότης: Λάβαμε το βιογραφικό σας και θα θέλαμε να σας δούμε μεθαύριο.

Υποψήφιος: Ξέρετε εργάζομαι στο εξωτερικό, όπως δηλώνω στο βιογραφικο μου και θα ήθελα ένα εύλογο χρονικό διάστημα για να μεταβώ στην Ελλάδα προκειμένου να μιλήσουμε απο κοντά

Εργοδότης: Ααααααα...

Υποψήφιος: Έχω την δυντατοτηα ομως να βρικσομαι στην Αθήνα στις 12 Αυγούστου.

Εργοδότης: Θα ‘μαστε κλειστά

Υποψήφιος: Όλη η εταιρεία; Πολυεθνική είστε.

Εργοδότης: Αύγουστο κάνουμε μπάνια

Υποψήφιος: Ναί καταλαβαίνω. Στις 19 Αυγούστου;

Εργοδότης: Πάλι κλειστά

Υποψήφιος: Στις 4 Σεπτεμβρίου;

Εργοδότης: Ε, πρέπει να ρωτήσω γιατι πάει μακριά κι εμένα μεθαύριο μου ‘πανε να το βάλω

Υποψήφιος: Το budget του ρόλου μπορείτε να μου το γνωστοποιήσετε παρακαλώ, διότι θα ήθελα να το γνωρίζω απο τη στιγμή που κάνω ένα ταξίδι με δικά μου έξοδα.

Εργοδότης: Ααααα... δεν ξέρω πρέπει να ρωτήσω.

Υποψήφιος: Λυπάμαι που δεν δύναμαι αυθημερόν να πάρω 2 αροπλάνα για να έρθω να σας εξυπηρετήσω, είχα όλη την καλή διάθεση να κάνω το έξοδο. Ελπίζω αν με ξαναχρειαστείτε η προσφορά μου να ειναι ανταγωνιστικότερη και κυρίως να μην χαλάσει το πρόγραμμα διακοπών της εταιρείας σας. Αλλά την επόμενη φορα που κοιτάτε ένα βιογραφικό μπείτε και στον κόπο να το διαβάσετε.

No comments:

Post a Comment